خبر مهم درباره شرایط ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی | آخرین مهلت اعلام شد

سامانه خودرو‌های وارداتی در حال بروزرسانی است و از ساعت ۱۲ روز گذشته، متقاضیانی که وجوه خود را وکالتی کرده‌اند وارد سامانه شدند.
خبر مهم درباره شرایط ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی | آخرین مهلت اعلام شد
کد خبر : ۷۷۳۷۵

افراد واجد شرایطی که می‌توانند برای خرید خودرو وارداتی از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند باید از۵ اولویت خود را انتخاب کنند. مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت مهدی ضیغمی در این دوراز فروش خودرو‌های وارداتی اعلام کرد حدود۶ هزار خودرو در این سامانه عرضه شده است. زمان تحویل این خودرو‌های وارداتی طبق آئین نامه به خریدارن ۴ ماه تعیین شده است.

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت مهدی ضیغمی گفت:متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه، ۵ آبان، فرصت دارند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را نزد یکی از بانک‌های عامل مسدود کنند. همچنین، روز دوشنبه ۷ آبان آخرین روز انتخاب خودرو‌ها در سامانه خواهد بود و وجوه مسدود شده از روز سه‌شنبه ۸ آبان آزاد می‌شود.

ضیغمی درباره زمان آغاز ثبت‌نام گفت که سامانه خودرو‌های وارداتی در حال بروزرسانی است و از ساعت ۱۲ امروز، متقاضیانی که وجوه خود را وکالتی کرده‌اند وارد سامانه شدند.

وی همچنین زمان قرعه‌کشی را اعلام کرد و گفت: این قرعه‌کشی روز چهارشنبه ۹ آبان برگزار خواهد شد و پس از آن متقاضیان به شرکت‌های خودروساز معرفی خواهند شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر